Gå til innhold

Tror ikke sjefen vil ha meg der..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket at etter jeg var sykemeldt så fikk jeg følelse av at min sjef ikke vil ha meg der..

Jeg har ikke vært borte fra jobben siden den sykemeldingen, og når jeg da fant ut at jeg var gravid, og fortalte det etterhvert på jobben så merker jeg mer til at jeg ikke er så velkommen... :(

Fikk beskjed om å tenke igjennom hva jeg ville..

Min lege vet om min problemstilling på jobben, og sa at jeg absolutt skulle komme når jeg føler jeg blir for sliten og skal da få sykemelding..

Jeg har da kun fått kveldsvakter og må jobbe overtid HVER dag. Så da blir det jobb i ti/ elleve timer hver dag...

Blir sliten av det, men vil ikke la det gå utover meg lenger så skal sette ned beinet og si stopp. Jeg vil ikke jobbe slik lenger...

Noen med lignende erfaringer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du jobber på kiwi i Florvåg....

Skrevet

For det første så bør du ta dette opp med sjefen din. Hvis det er mye tungt arbeid så bør du også be dem og tilrettelegge hvis ikke de er villig til det så bør du informere om at det er store muligheter for at du blir sykemeldt.

Prøver sjefen og presse deg ut så bør du kontakte fagforeningen eller sterkt vudere og melde deg inn i en. De kan hjelpe deg.

Skrevet

Har gjort det, og jeg har bedt om tilrettelegging.. Men det skjer ingenting.. :/

Ja, jeg har sagt at jeg ønsker tilrettelegging ellers så blir det sykemelding.. De bare: Ja ja, skal ordne det...

Jeg er medlem i LO så der er jeg sikret. Skal se hva sjefen sier i dag. For jeg merker jeg blir trøttere og trøttere..

Skrevet

Hahahahahah :D Kjenner en som jobber der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...