Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Svigers digger barnebarna sine. Ingen tvil om det. Men nå er det slik at de helst vil ha besøk selv. Liksom at vi skal komme drassende med babyen helst flere ganger i uka. Det er ikke lange bilturen, men det er mer styr for oss å ta med en liten baby på besøk til de etter min mann har kommet hjem fra jobb. Da er gjerne vesla trøtt og grinete hele tiden vi er på besøk der. Og i helgene... da går svigers på turer og er med venner. De kommer ikke hit for å bli kjent med det nye barnebarnet. Nei for det er vi som skal komme dit hvis vi skal treffes. Jeg føler(og det er mulig jeg innbiller meg det) at de synes jeg er litt "vanskelig" som har satt ned foten litt angående dette. Jeg pleier blant annet ikke å la babyen være gråtende i armene deres, da tar jeg henne og trøster. For det er mamma hun vil ha når hun gråter. Og jeg har sagt fra til min mann at vi ikke kan drasse med henne dit flere ganger i uka. Er ikke svigers litt bortskjemte og urettferdige her?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Sånn var mine og. Svigerinnen min er slik ennå. Det tar nesten en time å kjøre til dem og fortsatt er det VI som må pakke ned bilen og komme på besøk de har ikke barn. Det har ført til at hun ikke ser tantebarna sine opptil 6 mnd av gangen! Svigerforeldrene mine var slik men tok fort hintet... Man skal gjøre seg fortjent til å bli kalt verdens beste "tante" og "bestemor" mener jeg
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Slik er min svigermor også. Sitter og venter på at vi skal komme på besøk og er snurt når ikke vi gjør det. Hvorfor i huleste kan hun ikke komme hit??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Slik er mine svigerforeldre også. Litt slitsomt til tider, men deilig at ungene nå er så komfortable hjemme hos dem at det er avslappende å være der. I tillegg disker de jo opp med middager innimellom, og det setter jeg stor pris på. Elsker å spise, kan ikke fordra å lage mat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå