Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Maaange innlegg som det står at det er mange svar på, men når jeg trykker på de er det jo ingenting?!?
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Jepp, det er noe gæernt med DIB. Eller jeg vil vel si at dette er normalen, og at det er noe gæernt når siden faktisk fungerer som andre sider gjør.
mpb♥ Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Det er utrolig irriterende.. Og det er ikke bare deg nei
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Jøss, nå fikk jeg jo sett alt ) Hehe, ja kanskje det er noe galt når alt funker... sånn har jeg ikke tenkt på det før ;o)
Mammaen til Isak Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Det er nok bare deg ;o) hoho..... Neh- her funker i grunn aldri noenting som det skal vel? ;o)
It's all about me Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Nope, det er ingenting galt med Dib. Om alt hadde funket her DA hadde det vært noe galt med Dib. Svar kommer ikke opp eller bruker en evighet på å vises, bildet henger lenge når du poster noe, tidvis innloggingsproblemer er akkurat slik Dib er og alltid kommer til å være.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Skjønner, skjønner Skal ikke ha for mye forventninger med andre ord ) Vært litt slækk her i det siste, og sist jeg var innom funka alt... evnt funka det ikke?!
It's all about me Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Nei hvis du ikke fant noe som var galt, da var det galt og funket ikke skikkelig. Dib er ikke lett å skjønne seg på, så forstår at du lurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå