Fleur Delacour Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 (Siden "nytt innlegg"-knappen på barnevogndebatten ikkje fungerte, legg eg dette ut her) No har mannen min vore på barnevognjakt og funne ut at det vert enten TFK Joggster Twist eller Mountain Buggy Terrain. Nokon som har erfaring med desse to? Kor enkle er dei å leggja saman, kor stor er bagen etc?
tine0810 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 TFK er veldig bra. En av de største bagene på markedet. Og vogna er veldig lett å legge sammen, og blir veldig liten sammenslått. Anbefales:-)
Fleur Delacour Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 Men etter det mannen min sa trengs det fire grep for å slå saman TFK, medan Mountain Buggy kun trengte eitt. Det er jo ein fordel når ein står i pissregn og skal forta seg inn i bilen...
Bente1977 Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Vi har TFK og er veldig fornøyd med den, har bare brukt den til 2 åringen, så bagen står klar til lillebror. Når det gjelder sammenslåing, så er den enkel, men ja det er flere grep. Tungvint synes noen, men det er heller ikke fordel hvis det er for enkelt for da kan man komme til å klappe sammen uten vilje og barn kan kanskje få det til. (jeg kjenner ikke til MB vogna)
tine0810 Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 det er flere grep for å slå den sammen, ja..men tar jo bare noen sekunder når man har gjort det noen ganger....
**Lykke** Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Mb vet jeg ikke noe om, men jeg er i alle fall super fornøyd med min tfk. Vi kjøpte den til nr en og skal bruke den til nr to nå Jeg har aldri tenkt over at sammenslåing av vogn har grep... men det har det sikkert. Jeg klapper sammen tfk vognen på ca to sekunder i alle fall, den skal jo bare løses og dyttes ned
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Jeg har også TFK og er fornøyd med den. Eneste negative jeg kan komme på er at når du bygger om vognen til sportsvogn blir det nesten umulig å få brukt posen under, man kommer rett og slett ikke til. Dessuten har alle hjulene våre punktert i løpet av de 2 årene vi har brukt den
Fleur Delacour Skrevet 10. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2010 Hm, fint å vita! Det som var den store fordelen med TFK for vår del var håndbremsen, det er mykje bakkar her me bur. Men MB Terrain har også denne håndbremsen, nemlig. Og så kan ein låsa forhjulet både framover og bakover. Ingen som har Mountain Buggy, altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå