Gjest KMGLT Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Går ned på høykant hos vår lille frøken, mens Møllers er blæhhh...
lykke74 med 3 små Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Henger meg på denne. Ungene her i huset får også eskimo kids og det er aldri protester.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Hvor får jeg kjøpt det? Er det også de som har tran i form av gelefigurer??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Jeg kjøper den på Vita-butikkene, og det glir ned på høykant her i heimen også=)
Gjest KMGLT Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Helsekostbutikker har den. Nå må vi være strenge på å begrense inntaket og leve med daglige protester når korken skrus på og flasken går i kjøleskapet igjen.
lykke74 med 3 små Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Vi kjøper den på smart club - der er den litt billigere enn på helsekostbutikken.
Babyønske �� Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Eskimo fås på helsekost. Tran i form av gelefisker er det Møllers som har, og de selges i dagligvare. De er stor suksess hos min på snart 2 år.
-trollemor- Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 takk for tips!! Denne må jeg kjøpe. Vi har kjøpt disse gelefiskene fra møller, og mini elsker de! Men de er dyr. 45 stk i esken og det skal tas 2 stk dagen. Den går fort unna for å si det slik kontra en flaske da. Men smartclub, noen som vet hvor den er i bergen?
Babyønske �� Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Det er vel ikke Smart club i Bergen. Ikke som jeg har fått med meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå