Willy Wonka Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Han er ganske surklete og hoster litt, spesielt om natten. Kle på han godt, legge han i dunposen og ut på tur - eller holde han inne? Ca -1 grad ute nå.... Hva er lurest?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Frisk luft er alltid bra, også når man er syk
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Om han ligger dypt nede i vognen, slik at han ikke får altfor kald luft "i nesen" hele tiden, ville jeg tatt ham med ut på en liten trilletur. Viktig at barnet ikke er for varmt eller for kaldt - men det vet du jo selvsagt Liten tur, passelig varm, litt beskyttet luft (men for all del få frisk luft, altså, ikke dekk til med tepper ellet lignende) så kan dette bare være bra for ham. Tørr, varm inneluft er ofte ikke så godt når en er veldig tett og forkjølet, så en luftartur gjør bare godt God tur!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Om han ligger dypt nede i vognen, slik at han ikke får altfor kald luft "i nesen" hele tiden, ville jeg tatt ham med ut på en liten trilletur. Viktig at barnet ikke er for varmt eller for kaldt - men det vet du jo selvsagt Liten tur, passelig varm, litt beskyttet luft (men for all del få frisk luft, altså, ikke dekk til med tepper ellet lignende) så kan dette bare være bra for ham. Tørr, varm inneluft er ofte ikke så godt når en er veldig tett og forkjølet, så en luftartur gjør bare godt God tur!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Om han ligger litt dypt nede i vognen, slik at han ikke får altfor kald luft "i nesen" hele tiden, ville jeg tatt ham med ut på en liten trilletur. Viktig at barnet ikke er for varmt eller for kaldt - men det vet du jo selvsagt Liten tur, passelig varm, litt beskyttet luft (men for all del få frisk luft, altså, ikke dekk til med tepper ellet lignende) så kan dette bare være bra for ham. Tørr, varm inneluft er ofte ikke så godt når en er veldig tett og forkjølet, så en luftartur gjør bare godt God tur!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Oisann! Litt datatrøbbel her, visst. Beklager at meldingen kom 3 ganger...
Willy Wonka Skrevet 8. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2010 da blir det en tur på oss! KLer han passelig med ull etc. Teppe foran vogna er et grusomt syn, så det styrer jeg unna!! God tur til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå