Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 men glemmer å oppføre meg annerledes når vi har besøk. Det hender jo ganske ofte jeg må på do midt på natta. Denne gangen var det en av mine svogre jeg møtte der ute på gangen, splitter naken (jeg, altså, ikke ham). Vi ble bare stående og måpe litt forskrekket et par sekund før jeg smatt inn på do. Lurer på om jeg bør unnskylde meg nå om morgenen. De kommer nok snart ned til frokost. Virker som de koser seg der oppe først ...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg sover også naken, men har alltid en morgenkåpe liggende ved senga som jeg trer på hvis det er veldig kaldt når jeg skal på do på natta, og når vi har besøk av folk jeg vil unngå å treffe i blanke messingen...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Sover også alltid naken, trekker over meg en lang t-skjorte eller kaster på meg morgenkåpen før jeg springer ned på toalettet. Har aldri noe problem med å huske det når vi har besøk.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Jeg sover alltid naken. Men har vi overnattingsbesøk,både av barn og voksne,så har jeg til og fra badet i badekåpe... Ser ikke helt problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå