Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Noen som har eller har hatt og kan fortelle litt om bilen?
Holt Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Det er en god bil. Vi har ikke hatt mange rep kostnader. Men den sluker bensin og det blir trangt når man har barneseter..
Mammaen til Isak Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Har ikke hatt nyere enn 2000 modellen- vet det karosseriet som kom i 01 er noe trangere inni. I de jeg har hatt har det vært god plass selvom med barneseter ( var på tur med tre unger bak flere ganger- uten problemer) Bilen er stor, tung, sikker- og jeg vil absolutt anbefale deg den- men så er jeg veldig fan også hehe....) Jeg opplever volvo som biler som alltid starter, sjeldent har rep. osv. En feil som ofte kommer hos v70 er at hjullageret ryker. Men det er jo forsåvidt en bagatell Jeg har hatt automat- og den bruker mer bensin enn manuelt. MEN- det avhenger av kjørestil og type kjøring også. Kjører du kun småturer og mye kø/by kjøring er det nok et dyrt valg av bil. Kunne være helt oppi 0.9 i køkjøring.Jeg lå stortsett på 0.75 på mila, men hadde den nedi 0.6 på langturer. Min hadde kjørecomputer som viste forbruket, og det lønte seg å sette seg inn i det i forhold til forbruket. Feks kunne det være avgjørende om man kjørte i 89 eller 93... små forskjeller gå store utslag for bensinforbruket Men det er en god familiebi, ingen tvil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå