Gå til innhold

HATER mensen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen er noe skikkelig dritt, bæsj og ei stinkende gjørme av gørr! Lukter tang, råte og skikkelig rævsteik!

Jeg HATER å ha mensen! Og jeg HATER mandag!!!!

Hrmpft! Drittdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åneiånei, du skal eeeeelske din kvinnelige syklus! Tenk på rullende bølger, livets gang og livets begynnelse. Det er vakkert og feminint, noe du deler med jordklodens søstre. Duften av kvinne!

Sorry, bare måtte.. Ellers kan du jo gå inn på tråden om "Mann nektet å utføre oralsex" og tenke at noen lukter verre enn andre...

Ha en fin MANdag;)

Skrevet

Haha! Ja, det er når man har mensen at man skal sykle, klatre, svømme, jogge, drive med hangliding og kite. Hrmpft!! Mensen er så jævla pæs, herk og dritt! Hater det!!

Turde ikke gå inn på den tråden. Er litt sensitiv for odør i dag, haha!

Du gjorde dagen min litt bedre, det skal du ha:-)

HI

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, ja. God bedring, eller hva jeg skal si. Vær snill mot deg selv!

Hvis du er mottakelig for råd i dag, vil jeg anbefale deg Mooncup. Har aldri merket så lite til mensen noen gang før som etter at jeg begynte med den. Ingen lekkasje, ingen lukt, og - faktisk - mindre vondt og kortere mens. Mooncupen er min venn!

Skrevet

Har prøvd Mooncup og USJ det var noe ekle greier. Oppskrytt, ekkelt og motbydelige greier. Samle opp sin egen mens i en kopp? Aldri mer!

Takk for tips, men jeg står over den;)

HI

Gjest amandine
Skrevet

Satt og leste innlegget ditt og tenkte jeg skulle hviske mooncup, jeg også, men ser det alt er en som har hvisket så bare signerer 10:18. Har helt tull i syklus etter av og på med p-piller, og fikk mensen igjen i dag morges etter en ukes pause.. Schmokket på plass cup'en i 6-tiden, og før jeg leste innlegget ditt nå hadde jeg faktisk ikke sjenket mensen en tanke siden kl 6.

Hvis du orker å tenke konstruktive tanker, altså;)

Skrevet

Er det bedre å samle sin egen mens i en bomullsdott som gir fin grobunn for bakterier?

Skrevet

Vel, da kan jeg bare ønske deg en så god dag som mulig. Unn deg en sjokolade! :)

10.18

Skrevet

Var ikke jeg som skrev det om bomullsdotten, da.

10.18/10.26

Skrevet

Jeg har prøvd Mooncup og for å være litt mer seriøs så likte jeg den ikke. Jeg syntes det var ekkelt og guffent. Klarte ikke å tenke på annet enn når jeg skulle ta den ut og gørra i koppen. Ble bare mas og pæs.

Jeg har ikke sååå ille mens, jeg bare liker å klage litt, hehe, og det gjør godt å få ut litt mandags-guffe:-)

HI

Skrevet

Skjønte at det ikke var deg og ha en fin dag du også:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...