Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Kutter dere helt ut alkohol i prøvetiden? Eller lever dere som normalt til dere eventuelt har testet positivt?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg kuttet ut alkohol mellom eggløsning og mensen da jeg var prøver... Klaffet ganske raskt da, vet ikke om jeg hadde vært så nøye med det om jeg hadde vært prøver i årevis....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Ja, jeg kuttet ut alkohol, men så ble jeg gravid på første forsøk. Hvis jeg må bruke lenger tid neste gang, vil jeg nok vurdere det fra gang til gang. Men jeg drikker meg alldri full og kommer nok til å være mye strengere med meg selv.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Har vært prøver i to og et halvt år, og er heldigvis ikke så glad i alkohol, så det føles ikke som et savn å kutte ut alkoholen. Kan ta meg et glass vin en lørdagskveld, men når jeg tror jeg har hatt eggløsning, så holder jeg meg unna til jeg får mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå