gulda Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 For en deilig dag!!! Har hatt en knalltøft 1.trimester med masse blødninger o.a. som har gjort meg sikker på at jeg mister gang på gang. Og hver gang har ul vist liv. Jeg er så ufattelig glad! 12 uker har virket så uendelig langt unna, men nå er vi her!!! Lille babyen har klart seg så langt -vært så utrolig flink til å klore seg fast! ;o) Så jeg er utrolig glad!!!
Lykkelig_glad Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hei hei :-) Jeg bare hiver meg på og sier MASSE gratulerer :-) Krysser finger og alt jeg kan krysse for deg :-) Selv venter samboeren min og jeg barn nå i desmeber :-) DA kommer en liten gutt til oss :-)
gulda Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 Tusen takk! Ååå, desember er ikke langt unna! Så deilig! Snart skal dere få møte gullet deres! For en flott julegave!!! Håper du kan nyte den siste måneden )
Lykkelig_glad Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Bare hyggelig vettu :-) Veit hvordan du har hatt det, og det er ikke noe moro, men nå går det veien for deg :-) Ja det blir en helt vanvittig jul dette. Kan nesten ikke tro det er sant vi :-) Verdens beste julegave hvertfall :-) Prøver å nyte så langt det lar seg gjøre :-P Men ikke så lett :-P
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Hipp hurra for deg og spiren deres, Gulda Å endelig er du også kommet hit Gratulerer så masse!!! Det er et litt mer avslappende trimester dette her, syns jeg...det handler jaffal ikke bare om symptomer, blødninger og engstelse! Nyt at du har kommet så langt - å gled deg over hver dag! Snart kan du s¨smått begynne å kjenne etter liv å!!! DET er deilig det...hos meg dunker det litt deilig og forsiktig rett somd et er nå - å det er fantastisk!!! Stor klem fra meg
Dette er lykken på jord! Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Gratulerer, så gøy! Jeg kjenner selv den følelsen! Nyt den!
gulda Skrevet 8. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2010 Takk takk! Det er helt strålende å komme så langt ) Er så mange koselige jenter her,s å glad for å være her nå.
Lillemy89 Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 gratulerer så mye husker selv hvor godt det var å komme over til den "trygge" siden og hvor urolig jeg var i tiden frem til uke 12. kos deg masse med magen din fremover ha en fin dag i solen :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå