Gå til innhold

Hva skal dere gi til 4-5 åringen til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, godt spørsmål

Han på snart 5 år ønsker seg akkurat nå ikke noe annet enn Toy Story figurer. Men vurderer å kjøpe en cd-spiller til han siden den han har er en sånn som småbarn får.

Skrevet

Har en gutt som blir 5 år i februar. Kjøpte lego skute til han da vi var i Legoland som jeg tenkte jeg skulle gi. Men...det eneste han snakker om for tiden er Kaptein Sabeltann, så har kjøpt den skuten til han også:-)

Skrevet

Jenta vår som blir 4 i mars skal få Nintendo DS. Hun har visst stor interesse for å spille på mobiltelefonene våre, så tenkte dette er tingen :)

Skrevet

Tror 4-åringen vår (jente) skal få nye skøyter. Har tenkt på DS, men hun mestrer det ikke helt enda (storebror har), så tror vi venter et år med det.

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe nye ski til 5-årsjenta vår. De hun har begynner å bli litt små, og neste par vi har liggende etter storebror er altfor store. Og så skal vi kjøpe stor akematte (sånne som brukes i barnehager/sfo) - de er kjempemorsomme å ha i akebakken om vinteren, gir bra fart og tåler mye :o)

Ellers blir det nok litt ulltøy og kanskje et par småpakker med leker som hun har ønsket seg. Kjøper ikke noen store pakker med leketøy, for det "flyter over" av den sorten her.

Skrevet

Har en som blir 4 til våren. Han skal få bøker, puslespill, klokke og ds. (Da er gavene fra besteforeldrene regnet med også!)

Dette er ting han ønsker seg. Andre leker har han og storebroren mer enn nok av. Vi har ikke så stor plass heller, så derfor har vi bestemt at det ikke blir noen store leker i år. :)

Skrevet

Vår 4,5 åring skal få brannstasjonen fra lego. Han er veldig klar for "smålego" nå. Tror også han skal få en rattkjelke.

Skrevet

gutten som blir 4 i desember skal få star wars lego av sin farmor, hockeyhjelm av min bror, ny kommode av oldemor, doktorveske med innhold av oss (om vi finner), nattlampe med "svømmende" fisker av sin mormor, resten vet jeg ikke men tipper han får litt klær og leker av de andre.

Skrevet

har en gutt og det er litt sånn at han har mange leker og er i en periode i livet der han ikke liker og leke alene. Han er glad i små lego, men har en søster på 1.5 så om han skal leke med det må han sitte opp og det vil han ikke.

Tror han er for lite intr i ski til at vi gidder og gi det.

Søstra på 1.5 kommer til og få leke kjøkken og jeg må finne på en gave til han også. og hun ikke skulle fått det hadde det ikke vært så stress. da hadde han fått noe tøy og litt plastelina og sånn.. men tror han kommer til og bli lei seg om hun får en sånn stor gave og han bare små. men vet ikke..

Men vurdere lego for vi er jo med han og leke med det i ny og ned og tror dette kommer til være noe han er intr i lenge.

ikke lett dette altså. vil ikke kjøpe noe bare for og kjøpe.

Skrevet

Lego er jo for mange populært lenge - min 11-åring bygger ofte med det.

Han har alltid vært veldig glad i å leke med biler, og Hot Weels er da tingen. Ingen andre biler som slår det merket! (Hender fortsatt at han tar dem frem og leker med dem.) Hot Weels har også en god del baner av forskjellige slag og i ulike prisklasser. Noe for gutten din?

Siden søstera får lekekjøkken, hva med leker som kan kombineres med det? Så kan de leke sammen/låne av hverandre. F.eks. butikk-"ting"? Her har vi lekekjøkken, handlevogn, kassa-apparat, penger, diverse lekemat og koppestell o.l. Ungene leker mye med det. De leker butikk eller kafé, og de handler og lager mat.

Skrevet

Her i gården ønsker 5 åringen seg Super mario ds spill, starwars lego, byggesett, og div andre spill. Så det blir vel noe av dette.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Jente 4år

Har kjøpt barbie leker til henne (bil,ken og barbie)

En bok

Og så tenker jeg kanskje ski..men det kan hun jo ønske seg fra andre i familien også.

men hva slags ski til en 4åring??

Ja cd spiller skal hu få fra en av tantene eller en av dem, bare sier hun ønsker seg det.

Skrevet

Hun skal få ski ihvertfall.. Så blir det klær. Tipper hun får masse leker av resten av familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...