Gå til innhold

Satser på en plass her:)


MaybeBaby *12.08.11*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så hyggelig å titte innom her igjen :) Har en gutt på ganske nøyaktig ett år, og lurer på om det kanskje er en bror eller søster på vei igjen, isåfall med termin rundt den 6. august... Har prød i 3 mnd (sist prøvde vi i 8). Vet at hjernen min mange ganger spiller meg ett puss og at jeg føler meg gravid, men nå er det litt annerledes tror jeg :) Vet jeg bare bør smøre meg med tolmodighet, men er ikke akkurat kjent for å ha det. Jeg har hatt vondt i korsryggen noen dager, synes puppene er blitt fullere ingen, (sluttet å amme helt for 1,5 mnd siden så de har jo vært slappere..Er tydelig kvalm og småkvalm om hverandre. Oppblåst mage, og i dag var det litt lyserødt blod på papiret og litt (godt synlig i trusene (ikke som mens, skal ikke ha den før ca ons..) Andre som merker symptomer? Hadde ikke festeblod sist. Hadde sengekos i går kveld da.. håper ikke det kan ha gjort noe skade, eller at det er derfor jeg blør.. Vært litt vondt noen ganger siden forrige fødsel da jeg måtte klippe. lett for å få litt rifter..

Venter spent på å få tatt testen. Sist tok jeg den to dager før forventet menst og da var den negativ, viste seg ikke før samme dag som mens skulle komme, så liten vits å teste før tidligst tirsdag.. Lykke til dere som håper, og gratulerer dere som er :)

 

PS, litt dårlig samvittighet for to glass vin på fredag og sushi.. Ja ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Satser også på august, har masse symptomer og testet i forrige uke to ganger med sånne billigtester, bare for moro. begge var negative men jeg har ikke gitt opp håpet ennå siden dette var en uke føre forventet mens. Nå har jeg lovet meg selg og ikke teste før fredag morgen og da men kvalitetstest fra apoteket.

Blir lettere sprø og kjenne symptome komme og gå og tenker også at det kan være innbilt graviditet - hadde en SA januar 2010 i uke 8 og er nok litt bekymret også.

 

Lurer på andres graviditetssymptomer, er de som mine eller opplever andre det helt anderledes. Mine er i hvertfall følgende:

- småkvalm som kommer i bølger, men som gir seg når jeg spiser litt

- trøtt

- mye luft i magen

- ømme bryster (men dette opplever jeg også vanligvis før mens)

- hodepine

- vondt i korsryggen

- fryser

- periodisk veldig god luktesans

 

Det eneste som er litt rart er at jeg fikk disse symtomene bare noen dager etter eggløsning, og det trodde jeg ikke var mulig. Har noen andre erfaringer med dette? I tillegg har disse symptomene i de siste dagene, kommet og godt litt og jeg lurer på om dette er litt unormalt?

 

Dette var mange spørsmål og tanker på samme tid - men det hadde vært artig og noen kunne fortelle litt om sine opplevelser også:-)

 

Dersom dette går veien - har jeg termin ca. 3 august 2011

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Gratulerer til dere som allerede har sett positiv test!

Selv skal jeg begynne å teste for EL om et par dager. Håper det går like fort som sist...

 

Lykke til alle som prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin vil være 2. august.. så i dag de magiske ordene på CB testen.. GRAVID hehe tror det ikke helt enda... så krysser fingrene for at alt går bra;)

 

Masse lykketil til de andre som venter i spenning:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til alle som har fått positiv test til no:) satsar på ein plass her eg òg, då vil termin bli rundt 24 august:) * kryssa fingrane for oss alle *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...