Gå til innhold

Trenger og vite om dette er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter på 6 mnd kan slå takten i musikken. Jeg synes dette er litt tidlig. Spilte forskjellige barnesanger i dag som var lette og finne takten i, hun stampet med bena etter takten og traff riktig hele tiden. Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jenta vår vært så lenge jeg kan huske! Nå er hun 3 år, og rockefoten går uansett hva hun holder på med, holder takten uansett.

Skrevet

Nei det er ikke nromalt, dere har nok begavede og musikalske barn :)

(jobber med barn og musikk og observerer denslags daglig + har to små sjøl, som absolutt ikke tramper takten men som like fullt koser seg med musikken - heldigvis!)

Skrevet

Øøøh, begavede barn? Det var vel litt å ta i, magedans. Mine unger har gjort det siden de var 3-4, og kjenner da mange unger som har rytme og takt i 6 års alderen. Hun er sikkert bare glad i musikk, og det er jo gjerne slik at det man har interessse for, er man flink til også. Trenger slettes ikke å være begavet for det.

Skrevet

OK, så la meg omfrasere: En på 6 mnd som holder takten gjennom flere sanger er et musikalsk begavet barn ;)

Skrevet

OK, så la meg omfrasere: En baby på 6 mnd som holder takten gjennom flere sanger er musikalsk begaavet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...