BikkjeBisk Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Vår datter på 6 mnd kan slå takten i musikken. Jeg synes dette er litt tidlig. Spilte forskjellige barnesanger i dag som var lette og finne takten i, hun stampet med bena etter takten og traff riktig hele tiden. Normalt?
Potetstappe Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Sånn har jenta vår vært så lenge jeg kan huske! Nå er hun 3 år, og rockefoten går uansett hva hun holder på med, holder takten uansett.
magedans Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Nei det er ikke nromalt, dere har nok begavede og musikalske barn (jobber med barn og musikk og observerer denslags daglig + har to små sjøl, som absolutt ikke tramper takten men som like fullt koser seg med musikken - heldigvis!)
Full house Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Øøøh, begavede barn? Det var vel litt å ta i, magedans. Mine unger har gjort det siden de var 3-4, og kjenner da mange unger som har rytme og takt i 6 års alderen. Hun er sikkert bare glad i musikk, og det er jo gjerne slik at det man har interessse for, er man flink til også. Trenger slettes ikke å være begavet for det.
magedans Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 OK, så la meg omfrasere: En på 6 mnd som holder takten gjennom flere sanger er et musikalsk begavet barn
magedans Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 OK, så la meg omfrasere: En baby på 6 mnd som holder takten gjennom flere sanger er musikalsk begaavet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå