Gå til innhold

Foreldre som dusjer med barna sine er pedofile!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette mener faktisk mannen til en god venninne av meg!

Vi satt og snakket over ETT glass rødvin (understreker ETT). Da kom vi inn på "temaet". Jeg dusjer med min sønn på 1,5. Jeg var derfor, ifølge han, pedofil.

Hva i helvete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... Da er jeg også pedofil, i likhet med mange andre... :-)

Skrevet

haha for en teit kar! Du får spørre om man er pedofil når man skifter en bleie :)

Skrevet

Latterligste jeg har hørt! Her dusjer/bader både jeg og sambo med datteren vår på 3 år. Kommer til å gjøre det en god stund til tror jeg. Min første tanke er at han er litt usikker på seg selv!

Skrevet

Vel, jeg har blitt utsatt for incest - men ikke søren om dusjing med barna inngår i det..

Han tar ikke med barna til svømmehaller og offentlige garderober engang han da?..

Skrevet

oii.. jeg tar til og med intimvasken på mine småbarn........ har sågar badet i badekar sammen med dem da de var mindre......

jaja......

Skrevet

Da er vel de fleste foreldre pedofile... Håper ikke denne mannen har barn!

Skrevet

Da er i tilfelle alle jeg kjenner pedofile.

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at enten vet ikke han hva pedofili er, eller så er han pedofil og lever etter "tyv tror at hver mann stjeler"! Forhåpentligvis er han bare litt dum og bør få en fremmedordbok til jul...

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at enten vet ikke han hva pedofili er, eller så er han pedofil og lever etter "tyv tror at hver mann stjeler"! Forhåpentligvis er han bare litt dum og bør få en fremmedordbok til jul...

Skrevet

Har disse barn? Hvordan lukter det av disse ungene om det skal såpass lite til for at han mener det er pedofili? Dersom du ikke er ferdig med julegavehandelen ennå kan forresten en fremmedordbok kanskje være et fint tips til denne familien...

Skrevet

Hehe, great minds think alike...Så ikke innlegget ditt før jeg skrev mitt...faktisk:)

Skrevet

Først av alt: Den mannen vet ikke hva han prater om.

Så: Jeg hadde ALDRI latt mine barn være alene med den mannen, her lukter det muffens....

Skrevet

Det at han forbinder noe så uskyldig med noe seksuelt, sier vel mer om ham enn andre.

Det er vel det mest bekymringsfulle her.

Skrevet

Jeg mener at den som kan komme på en slik tanke er mere pedofil. Pedofili er jo faktisk en legning, noe som ligger i hode.

Litt komisk komentar... Rister på hode.

Skrevet

Jeg passet ei jente på 1,5år. En dag tok bestemoren praten om at "folk ikke skal ta på dine private deler....." Bleieskift var et mareritt en liten stund etterpå!

Dusje med 2åringen? -Det gjør jeg ikke! Dusjen er jo alt for trang og gutten liker ikke vann på hodet! Men nei, jeg anser det ikke som incest, og han ser mer naken. Han kommenterer også puppene mine, og vi snakker om jente og guttepupper...

Skrevet

Haha. Skulle gjerne sett den ungen på bare halvannet år som skjønte hva denne påståtte bestemora pratet om ...

Skrevet

Jeg dusjer med sønnen min nesten hver dag.. Da setter vi oss ned i dusjen og leker med nal og tomme shampoo flasker, noe lillegutt syntes er supermorsomt :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...