Gå til innhold

Maestro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som ser på dette?

Synes selv det er gøy, men lurer på om noen som ikke spiller i korps, synger i kor etc får noe ut av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på det :) synger ikke i kor eller spiller musikk selv, men liker jo mang slags musikk da...

Syns det er interessant å se hvor vanskelig det faktisk er - jeg har alltid trodd at det var å "vifte" litt med armene og evt klare å holde takten, hehe.

Skrevet

Har begynt å følge med for et par uker siden. Liker klassisk musikk, så derfor. Litt spennende med konkurranse mellom amatørdirigenter også. Syntes det var trist at Borgersrud røk ut til fordel for Petter Schjerven, som fikk dårligst karakter av dommerne. Han dirigerte jo som en robot!

Skrevet

Jeg synger i kor og koser meg veldig med Maestro, men det gjør mannen min, som ikke kan holde takten om det sto om livet, også. Jeg tror det handler mest om å være glad i musikk :-)

Skrevet

Jeg får masse ut av det, men holdt på å bli musiker. Hørte her om dagen at noen som overhode ikke kan/har vært borti slikt også synes det er gøy.

Flott program! Endelig en reality med mening som viser noe om et yrke som er ukjent for mange!

Skrevet

Jeg ser på! ( Hånda i været her)

Jeg har sunget i kor, men er ikke spesielt musikalsk og hadde gjort det elendig som dirigent.

Egentlig var det jo mest underholdene mens deltakerne var helt amatører.

Den første gangen Johannes Joner dirigerte, var fantastisk, men så temmet læreren ham. Det er det jeg syns har skjedd med Aksel også, jeg elsket det da han flakset med armene, stooore bevegelser. Så greide de å temme ham, og gjøre ham kjedelig også.

Det er ikke rart at det er musikere som står igjen, og at en jassmusiker vinner, er vel ingen overraskelse. Jazz er musikalitet i høyeste potens! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...