Gå til innhold

usikker, bhg i morra?


eldbjorgandrine.blogspot.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5 vokna kl22 og bejka og skreik pga vondt i halsen. Fikk komme opp å sitte i fanget, gråt og gråt, og plutselig holder hun ene handa på øret og riktig wræler av smerte, har kjempevondt i øret, gråter og gråter, heilt hysterisk. Så er begge ørene vonde, holder begge hendene forran ørene, skriker, gråter, ar kjempevondt. Sovnr utslitt i fanget etter 40 minutt, sover i 10 minutt, og så løfter ho begge hendene over ørene og gråter og gråter....mammma, jeg har vondt, mamma mamma jeg har så vondt..........

 

Hun har i 4 dager vert veldig tett i nesa. Men i storform, bare blangt snørr, ikke grøndt og rennende.

 

Hun har inntil kl 22 i kveld vert i finfin almenn form, god matlyst osv.

 

Hun har ingen feber.

 

Hun har hatt øreverk kun 1 gang før, når hun var 1 år.

 

BLÅNEKTER stikkpille, jeg tenkte det kunne ta smerten.....

 

Hun bør vel ikke i bhg i morra hun...? Men hva om hun nå sover hele nata og er "som vanlig" i morratidlig?

Hun har jo ike feber.......

 

Men vil ikke øreverk også bety feber?

Jeg trodde lissom halsvondt og øreverk var synonymt med feber jeg.

 

Jenta har knapt vert syk før, så jeg er IKKE vant til dette, derfor så sinnsykt dumt spm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sett det an til i morgen tidlig, men bruker dere nesespray på jenta? for er de tett i nesa så stenger det for øregangen og man kan få øreverk/betennelse.... Kjør på med rhinexin! :) Har dere flytende ibux så kan hun få det om smertene fortsatt er der! :)

Skrevet

Lunk på litt olje og drypp i ørene også,det løser opp det meste.. :)

Om hun fortsetter å ha vondt bør du nok ta henne til legen..

Lykke til og god bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...