Gå til innhold

Hva er den verste jobben du har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, nå jeg litt dårlig her Tøysetipp. :(

Jeg er ekstremt luktsensitiv, så alle jobber med mye lukt av en eller annen sort en pinsomt.

Jeg kan nevne de luktefæle: McDonalds, sykehjem, barnehage.

Og så et sted (et off.kontor) der den ene ansatte hetset meg tyelig så ofte hun kunne. Så teit siden jeg bare skulle v'ære der 2 uker.. Men hun ropte høyt "ikke spør ***** i hvetrfall, HUN kan ikke noe!!!". Og dette gjentok seg så lenge jeg var der. Nei, jeg kunne ikke så mye av rutinene deres siden jeg hadde vært der i et par dager bare...

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Lurer nesten på om vi har vært personlig assistent for samme mann.

Holdt ut nøyaktig 3 dager.

Gjest happy mom:)
Skrevet

3 uker på et sykehjem...da klarte jeg ikke mer..

Men respekt for de som er flinke og liker jobben sin der, synes synd i de gamle:(

Skrevet

Det er jo en ganske vanlig problemstilling for mennesker som trenger assistanse. Og med all respekt for andre menneskers seksualdrift, så klarte i hvert fall ikke jeg å slappe av med en avis og ikke være påvirket av det som skjedde.

Gjest irismor
Skrevet

Hadde ikke problem med at han gjorde det, men følte meg så keitete der jeg skulle sitte og vente på at han ble ferdig.

Skrevet

Har hatt mange kjipe jobber; kjedeligste i kronologisk rekkefølge

- dementavdeling ( var der 2 ganger)

- personlig assistent for rullestolbruker uten språk

- Tlf salg

- servitør

- sortere matavfall ( det var heldigvis vinter og maten etc..nærmest frossent og bare noen dagers jobb)

- sortert og kastet materialer/ting på gjenvinningsstasjon

hauuuu så kjedelig- godt vi er forskjellige!!

Skrevet

Det må være å jobbe som sykepleier i eldreomsorgen i en fattig kommune. Snakk om rovdrift av folk og uverdige forhold for de eldre. Var heeeelt ferdig når jeg kom hjem fra jobb, på alle måter.

Skrevet

For tolv år siden jobbet jeg som ekstrahjelp på lageret til Sparkjøp i Bergen. Jøje meg. Jobben var en grei sjauejobb, men jeg blir litt smådårlig av å tenke på arbeidsmiljøet. Jeg opplevde at kollegaer ropte "Hun gjør feil! Hun gjør feil!", og jeg var nødt til å stå på pauserommet fordi jeg ikke skjønte at det var faste plasser, og hadde satt meg på feil sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...