Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 min lille jente er begynt å få et helt glass middag, er dette for mye?hun er 7 mnd...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Nei . sikkert greit det:) Hadde det vært skadelig hadde de nok laget mindre porsjonsglass for de som var 7 mnd;) Min har aldri orket et helt glass - men var nære på i dag, da hun stoppet da det var en skje igjen. Hun er 13 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 okei:)hun får flaske i tillegg med mme etter middag ca 150 ml...synes det er mye, men virker som hu aldri blir mett...kunne sikkert ha spist 2 glass middag pluss flaske:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå