Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Datteren min er bare 3 uker gammel - og jeg lurer veldig på hvordan kveldene er for dere andre med babyer på denne alderen (pluss minus noen dager/uker). Hos oss så styres alt av når hun må ha mat og når hun vil sove.. og jeg skjønner at sånn må det være. Men noen ganger vil hun absolutt ikke sove mellom ammingene, og hvis dette skjer på kveldstid så kan jeg ende opp med å sitte oppe til langt på natt med en våken baby.. (Det skal sies at hun sover lite på dagtid også..). Men hva gjør dere andre? Legger dere babyen når dere skal legge dere? Og hva gjør dere hvis hun da ikke vil sove? Jeg prøver jo å "time" amming slik at hun får et solid måltid ved f.eks. 23-tiden, slik at hun da blir ordentlig trøtt og sovner.. de gangene jeg får til dette så får jeg også noen gode timer med søvn.. Vet ikke om dette innlegget gir mening i det hele tatt - ble nok litt rotete.Men det jeg egentlig lurer på er hvordan kveldene deres ser ut? Er det normalt at alt er helt og holdent styrt av babyen, og at jeg må glemme alt som har med natt og dag å gjøre.. jeg må sove når hun sover enten det er fra 23 til kanskje 3/4-tiden på natten, eller om det er fra 20 på kvelden til midnatt/01???
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Du må ikke forvente noen rytme før tidligst ved 6 ukers alder. Men fortsett med å prøve å SKAPE en rytme, så hun ka overta din!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Ja det er faktisk helt normalt, men det er det ingen som forteller oss på forhånd så jeg ble litt sjokka selv også! :-) Jeg hadde overhodet ingen styring på når han tok natt den første perioden. Han var våken hele kvelden fra ca kl 18 til ca kl 24 og spiste pupp i et kjør. Men det går seg til etterhvert. For oss tror jeg det løsnet ved ca 2 måneder.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 ok.. jeg kan liksom leve med det hvis jeg vet det er normalt.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå