Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Kanskje dette blir et skikkelig fjortis, useriøst og teit innlegg. Men akkurat nå så føler jeg at jeg er sammen med verdens dummeste mann. ÅÅÅÅHHHR, blir så frustrert. Her er et eksempel. Jeg prøver å lære han hvordan han blander grøt osv til babyen. Jeg har tusen ganger sagt at "god natt havregrøt" er den grøten han skal ha på kvelden. Og "havregrøt" er den grøten han skal ha til frokost. Men han skjønner det jo ikke, han spør meg jo hele tiden. Og blir irritert når jeg blir irritert. Man trenger da ikke ha mange hjerneceller for å skjønne at GOD NATT HAVREGRØT er kveldsgrøten. ÅHHRRR! Måtte bare skrive dette ett sted. takk ! PUUUSTE PUSTE.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Haha, sånn var mannen min på begynnelsen også. Men vet du hva, det gikk så mye bedre når jeg sluttet å bry meg. Da måtte han faktisk fokusere de gangene jeg fortalte hvordan jeg gjorde det, fordi han visste at ingen ville hjelpe han eller si noe om det senere. Så tror det er viktig at vi ikke syr puter under armene på disse "dumme" mennene våre:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Og ellers ha du det bra? Spiller det egentlig noen rolle så lenge barnet får mat? Bagateller kvinne!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jeg blir lei sånne som deg jeg HI. Gud du klarer tydeligvis å lage en krangel ut av alt!! Det er vel samma F hvilken grøt han gir ungen vel. Vær glad du har en mann som gidder å inkludere seg ang mat til ungen du!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 ...øhhh... og Godnatt-havregrøten inneholder valium, forstår jeg, siden det er så om å gjøre at disse ikke blandes? Ta en tallerken av den selv, du.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Menn tror ofte de slipper hvis de gjør seg dumme. Begynn å gå tur uten mobil når babyen skal ha kveldsmaten sin, så må han lære selv. Det er tross alt ikke noe problem om han tar feil grøt, ingen tar skade av det...
Sweet Amber Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Jada, men hvordan kom dere fram til at det bare er du som avgjør hvilket måltid som skal spises når? Jeg og min fyr har det slik at den som lager maten bestemmer hva som skal gis. Uansett tar ingen unge skade av å få "god natt havregrøt" til frokost og "havregrøt" til kvelds. Hvor stor kan forskjellen være? Og hvorfor ikke ha mat med forskjellig smak så ungen lærer seg å like forskjellige ting?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Who the fuck cares. Grøt er grøt. Og du snakker til og med her om havregrøt og havregrøt...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Hva er forskjellen på de to grøt-typene da...? Hehe, jeg er sikkert like dum som mannen din men det er lenge siden jeg har hatt så små barn så jeg bare lurer...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Han høres ut som en mann som er livredd for å gjøre feil i noen andres rutiner *kremt*
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 Ja, men hallo!! Det er jo det som er poenget mitt. Jeg kommer ikke til å halshugge han om han gir han feil grøt? Hvordan skal jeg da vite om han har gitt han "riktig" grøt,. jeg ser vel ikke forskjell på grøtene. Og som dere skriver, grøt er grøt. Men hvorfor må han spørre meg. Poenget er at han må spørre meg tusen ganger.. Det virker som han ikke kan bruke hjernen av og til. Og ja som jeg skrev. Jeg skriver i frustrasjon. Og dere må vær så god være lei av "sånne som meg"! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #12 Skrevet 7. november 2010 .....mannfolk er en egen rase... Det finns IKKE tolk...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #13 Skrevet 7. november 2010 Om han er dum er ikke godt å si, men ut fra eksempelet du refererer her er det åpenbart at du er idiot.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #14 Skrevet 7. november 2010 Haha ja stakkar mann! Han må være livredd for å gjøre feil. Du må nok roe deg ned et par hakk kvinne.. Å iallefall IKKE bli SUR fordi han SPØR! Jeg blir sint av å lese hvor sint du ble for en sånn ting!!! Trodde jeg var kjerring men..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #15 Skrevet 7. november 2010 Blås i kommentarene du har fått her. Tror det er mange irriterte dib-kvinnfolk her i kveld, sikker blitt fyret opp av tråden til Overlord ang pelsindustrien.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #16 Skrevet 7. november 2010 Du kan jo bare si til han som sant er, at det ikke spiller noen rolle hvilken grøt han bruker. Problem solved.
Sweet Amber Skrevet 7. november 2010 #17 Skrevet 7. november 2010 Hehe, jeg fikk inntrykk av at det var krise om han ga feil grøt... Men da må du bare la være å svare. Mannen min prøvde også å spørre meg om slike ting før. Da sa jeg at det avgjør du som er den som skal mate/skifte/trøste nå. Slikt blir det selvstendige fedre av, selv om de ser fortvilet ut der og da:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #18 Skrevet 7. november 2010 Om han spør, så svar "Gi ungen hva du vil, det er ditt barn" og fordyp deg i bladet. At noen i det hele tatt kommer på å kjøpe to sorter grøt er over min fatteevne, men la han nå finne ut sjøl hva han vil gi.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #19 Skrevet 7. november 2010 til 22:24 Hehe, ja.. Jeg vet.. Men det er ikke sånn altså, han har gjort mye rart. Men jeg gjør ikke noe big deal ut av det. Jeg sier ikke i fra, med mindre det er noe som kan være farlig for barnet så klart. Du skal se han når han skal kle på babyen. En gang så spurte han om pysjen skulle av? før han skulle ta på babyen body og strømpebukse. Så DUMME spørsmål får jeg... Ikke vet jeg, kanskje det er vanlig å være så hjelpesløs når man er førstegangspappa. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #20 Skrevet 7. november 2010 om det bare er deg eller mannen din som er dum? utifra hva du har skrevet høres ikke mannen din dum ut, bare redd for å gjøre feil overfor deg.. litt kontrollfreak?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #21 Skrevet 7. november 2010 22.28 var den kommentaren til meg som er 22.24? For JEG er ikke det spor hissig. Helt rolig. Jeg bare syns noen damer er litt vel kontrollerende.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #22 Skrevet 7. november 2010 Takk 22:29 og dere andre hyggelige dib-damer. Godt dere finnes. Kanskje jeg i morgen ler og blir flau over dette innlegget. Hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #23 Skrevet 7. november 2010 22.24 her: da syns jeg bare du skal la ham finne ut av det selv:) Han er nok ikke dum. Men han er sikkert ikke så vant med småbarn. Ja, det vanlig å være litt forvirra som mann uten erfaring med babyer. Og tror ikke menn snakker om sånne detaljer så mye som kvinner...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #24 Skrevet 7. november 2010 Du må lese de andre innleggene jeg har skrevet før du utaler deg, 22:32. Det er ikke det som er poenget, jeg er lei av samme spørsmål flere ganger i uka. Om han gir ungen god natt grøt så må han vær så god gjøre det. Jeg trenger ikke bli vekka fordi han lurer på det.. Jeg er ikke kontrollfreak, langt i fra. Jeg mener han kan tenke seg fram til hva han kan gi ungen. hi
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #25 Skrevet 7. november 2010 Til 22.24: Nei, d var ikke ment til deg.. Men jeg ser nå hvordan d kunne se sånn ut .) D var ment til HI. Men jeg er heller ikke sint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå