Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Går dere på jobb fordi dere elsker/ liker jobben godt? Eller har dere en jobb dere ikke trives i? Eller er dere fornøyd med å i det hele tatt ha en jobb?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Jeg liker jobben min godt, men har nå valgt å kun jobbe 50% en periode mens datteren min er ung. Men må innrømme at jeg er usikker på om jeg hadde fortsatt i jobben hvis jeg hadde hatt nok penger til å klare meg uten en jobb. Familien er første pri i mitt liv, og skulle gjerne brukt mer tid på hus, barn, mann og bikkje:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 HATER å stå opp, og det er den verste tiden i døgnet. Det frister av og til å ikke gå på jobb. Men jeg liker jobben min når jeg først har kommet meg dit, og jeg kunne ikke tenke meg å ikke være i jobb..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jeg går på jobb fordi man må jobbe for å tjene penger og for å overleve. Heldigvis liker jeg jobben min godt, og hadde nok ikke sluttet helt selv om jeg vant 15 mill i lotto i morgen. Jeg er selvfølgelig fornøyd med å ha en jobb, men som sykepleier er det ikke akkurat vanskelig å få seg jobb her jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Elsker jobben min. Har alltid hatt jobb og har alltid funnet noe ved den å elske, uansett hvilken jobb jeg har hatt. Tror at de som mistrives gjerne mistrives uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå