trekløvermor Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg skal si opp min "bijobb" og lurer på om jeg får feriepengene når jeg slutter eller om jeg må vente til sommeren?? Noen som vet??
Sweet Amber Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 I følge ferieloven skal du få de senest siste arbeidsdag. Da trekkes skatt. Noen arbeidsgivere kan holde igjen feriepengene til neste år om du ber om det, for å slippe skatt på de, men det enkleste er å betale ut og få deg ut av systemet:)
ellen-propellen Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Ikke siste arbeidsdag,men lønningsdag Sweet Amber hehe. Man skatter av feriepengene uansett,men de utbetales skattefritt når man får de til neste år. Men på skattensedlen utgjør det ikkeno
Sweet Amber Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Hehe, jeg var i nærheten da hvertfall;P
trekløvermor Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Takk jenter =) Jeg skal jobbe ut desember og får den siste lønna 10 januar, kanskje jeg slipper å skatte av de da?? Kjekt med litt ekstra penger i januar også, kanskje en burde rømme landet og finne pluss grader ;-) Ha en flott dag alle sammen, håper dte bare var vi som våknet til -12 i dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå