Gå til innhold

er dette sant eller ikke ?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig om mannen får utløsning inni deg når du er gravid???

eller er dette bare tull???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull og tøys. Ha så mye sex dere bare orker, uten bekymringer.

Skrevet

Høres helt fjernt ut.

Dersom man ikke står i fare for prematur fødsel, kan man nok bare kjøre på ;)

Skrevet

Farlig, hvorfor skulle det være det?

Du kan ha sex som vanlig - et lite unntak kan være om du er blitt veldig "moden" i mormunnen altfor tidlig i sv.skapet og du har historie på for tidlig fødsel, for væsken som sæden svømmer i kan bidra til mer modning (et hormon som fins i den) og dermed gjøre at du føder tidligere.

Skrevet

oki...:) men så er det noen som sier at hvis han får utløsning inni deg så kan dette sette igang fødsel???

 

 

Skrevet

Ha så mye sex du kan nå sier jeg bare, så fort ungen kommer blir det nok mindre action på mannen din:)

(ja, snakker av erfaring... hehe)

Skrevet

hehe oki;) tusen takk for svar dere:))))

da vet jeg neste gang at når jeg hører dette igjen så sier jeg baaaare tull det der..;) hehe =))

Skrevet

Når du kjem så langt i svangerskapet at sex kan starte fødselen, så er det sansynlegvis einaste årsaka til at du vil ha sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...