Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 er det farlig om mannen får utløsning inni deg når du er gravid??? eller er dette bare tull???
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Bare tull og tøys. Ha så mye sex dere bare orker, uten bekymringer.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Høres helt fjernt ut. Dersom man ikke står i fare for prematur fødsel, kan man nok bare kjøre på
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Farlig, hvorfor skulle det være det? Du kan ha sex som vanlig - et lite unntak kan være om du er blitt veldig "moden" i mormunnen altfor tidlig i sv.skapet og du har historie på for tidlig fødsel, for væsken som sæden svømmer i kan bidra til mer modning (et hormon som fins i den) og dermed gjøre at du føder tidligere.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 oki... men så er det noen som sier at hvis han får utløsning inni deg så kan dette sette igang fødsel???
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Ha så mye sex du kan nå sier jeg bare, så fort ungen kommer blir det nok mindre action på mannen din:) (ja, snakker av erfaring... hehe)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 hehe oki;) tusen takk for svar dere:)))) da vet jeg neste gang at når jeg hører dette igjen så sier jeg baaaare tull det der.. hehe =))
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Når du kjem så langt i svangerskapet at sex kan starte fødselen, så er det sansynlegvis einaste årsaka til at du vil ha sex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå