Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg er i uke 34, har slitt med bekkenløsning som bare blir værre og værre i ca 10 uker. Nå ligger jeg her på sofaen med en pute mellom knærne og en pute nede ved anklene. Har ligget sånn i ca halvannen time. For en halvtime siden ville jeg reise meg. Men, jeg "sitter fast"!! Jeg kommer meg rett og slett ikke opp av sofaen!! Det gjør fryktelig vondt! Har prøvd og vende meg i alle retninger. Men til ingen nytte.. Noen som har opplevd dette før?? Går det over av seg selv? Jeg er aleine hjemme til seint i natt da mannen jobber! Vil ikke ligge sånn her til han kommer hjem!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 uff, har du tlf i nærheten av deg, slik at du kan ringe etter hjelp?
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Ja, jeg har opplevd å ikke kunne bevege meg som følge av bekkenløsning. Stort sett kan man komme i gang med lirking, men det har hendt jeg besvimte i prosessen. Sånn akkurat nå ville jeg sett om du kan sende sms til din mann fra f.eks telefonkatalogen.no om du ikke har telefon i nærheten. Evt se hvem du har på msn eller facebook som kan ringe for deg. I morgen ville jeg sørget for å begynne bekkenbehandling om du ikke alt er i gang med det.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Ja, jeg har telefonen. Bruker den nå til og være på Internett. Men kvier meg litt for og ringe noen, siden jeg bor litt langt vekk fra folk. På landet kan du si... Hvis det går over snart, er det jo heller ikke vits i og ringe noen. Ingen som har hatt det sånn før? =\
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Men vil jeg ikke kunne bevege meg etterhvert? Vil det ikke "løsne" av seg selv?? Mannen min kan jo liksom ikke gjøre noe heller. Vil ikke forstyrre han på jobb... Huff, dette var ekkelt:(
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Joda. Jeg har aldri hørt om noen som er konstant stivnede av bekkenløsning. Men jeg trengte gjerne et par timer hver morgen til å komme fra sengeliggende til krykkegående (og etter hvert rullestolbruker). Jeg ville ikke anbefalt deg å tilbringe tiden i statiske stillinger over halvannen time som du beskriver. Det er ille nok at man gjerne gjør det mens man sover. Men det viktigste er at du skaffer deg behandling, en god manuellterapeut med bekkenerfaring kan gjøre en hel del.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Okei.. Da håper jeg det går over snart.. Takk for svar:) tror jeg tar kontakt med legen i morgen.
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Altså, om du er stuck på sofaen i lengre tid ringer du jo mannen din og får ham hjem. Det kan være nødvendig å rett og slett bli løftet opp, og det kan være helt forjævlig vondt mens det går seg til. Legen er nok en god ide. God bedring og tonnevis med symp! bill.mrk. "skal aldri gjøre det mer"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå