Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Er dere fornøyd? Hvilken type har dere?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Veit at laminatgolv frå Ikea tidlegare har kome dårlegast ut i testar, men det er mogleg dei har forbetra seg dei siste par åra.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Vi hadde det der vi bodde før, jeg husker ikke helt hvilken type, kan den kanskje ha hett noe med Tundra?? Vi var god fornøyd, grei å legge og holdt bra den tiden vi bodde der ihvertfall (4 år)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Vi har det som er helt hvitt i et rom. Dette er det rommet hvor gulvet har holdt seg finest lengst, det som er lettest å holde rent, og ikke minst det rommet hvor gulvet var billigst. Skulle gjerne hatt samme gulv i hele huset. Veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Ja, det er det hvite jeg har litt lyst på Det koster bare 69 kr kvm?? Syntes det ser kjempe fint ut
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Vi har gulv fra ikea på rommet til barna, det kostet 39 kr kvm og vi er veldig fornøyd. La det for 1 år siden og det ser like fint ut og det er lett å holde rent.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Jeg har og det hvite gulvet fra Ikea. Er kjempe fornøyd med det. Lett å rengjøre, og holder seg bra. Jeg har det på soverommet da, så blir gjerne ikke brukt så mye. Men kunne godt hatt det i hele leiligheten jeg. Har hatt det i 2,5år:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Så kjekt å høre. Kanskje jeg skal gå for det hvite da. Tenkte legge det i gangen. Ganske stor gang inn til soverommene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå