Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 hmm...beklager detaljer, men lurer litt nå... uvitende førstegangsgravid her. Var akkurat på toalettet, og da jeg skulle tørke meg fulgte det med en slimklump på papiret. den var kanskje et par cm i diameter og veldig seig, litt sånn gjennomsiktig/hvit. Ikkenoe jeg har vært borti før igrunn... Kan det være den berømmelige slimproppen jeg har hørt snakk om? Og hva gjør jeg i såfall med det? Er 29 dager til termin...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Høres ut som slimproppen ja. Den kan gå flere ganger. Du trenger ikke å gjøre noe, ikke sikkert det skjer noe på en god stund enda. Jeg så aldri noe til den første gang, men andre gang gikk vannet en halvtime etter slimproppen og riene kom en halvtime etter det igjen. Skulle vannet gå eller riene kommer ville jeg ringt føden med en gang da du ikke er kommet til uke 37 enda? Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 åh, takk! Er så greit å få svar fra noen som har litt mer erfaring! Men det trenger ikke skje noe som helst enda på en god stund, ikkesant?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Nei, det trenger ikke å skje noe. Vannet kan også gå over flere dager.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Slimproppen er ikke noe tegn på at ting starter med det første. Du kan allikevel gå 14 dager over og trenge starthjelp.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Hos meg kom det masse gjennomsiktig slim før fødsel. Regner med det var slimproppen. Alt kom ikke på eng gang, kom litt etter litt. Håper babyen din holder seg inne i magen litt lenger
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Ok, da satser jeg på at den holder seg inni magen ihvertfall et par uker til! Takk for svar allesammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå