Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Har seriøst angst for glatte veier. Å kjøre er ikke noe problem, men å gå tar livet av meg psykisk. Nå er det snø på bakken og minus. Har problemer med å sove om natten. Noen tips? Jeg har to barn, og må ut hver morgen å levere på skole.
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Angst av en type som tar nattesøvnen fra deg, er ofte noe for profesjonelle. Noen timer hos en psykolog med kompetanse på kognitive teknikker vil antagelig gjøre underverker.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Det verste er at vi bor i høyden. Så må ned ganske lange og bratte bakker! :-( Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå