Gå til innhold

5 uker gammel baby, reiseforsikring? HASTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal reise i morgen til utlandet med min 5 uker gamle baby. Hvordan fungerer det med reiseforsikring? Er barnet automatisk forsikret gjennom min? Må jeg kjøpe egen for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du høres ut som meg i den verste "ammetåken".....! Kommer på sånne ting rett før man skal reise.

Ta en tlf til forsikringsselskapet ditt du, så er du på den sikre siden:)

Skrevet

Det kommer helt ann på hvordan forsikring du har. Sjekk nettsidene til det selskapet du har, evt vilkårene hvis du har de liggende

Skrevet

I de aller, aller fleste tilfellene er barna forsikret gjennom reiseforsikringen til foreldrene, men du burde jo sjekke for sikkerhets skyld.

Skrevet

Straks man er mer enn én person i familien lønner det seg å ha en familie-reiseforsikring. Om du og partner allerede har det, er ungen dekket også. Om du har individuell forsikring, er hun ikke dekket. I så fall vil du ved en kjapp telefon til forsikringsselskapet kunne få endret forsikringen du har fra å gjelde enkeltperson til å gjelde familie, og så får du en tilleggsregning i posten om en stund.

Skrevet

Haha:) Ja, ammetåka deluxe + kolikkbarn så det går i ett her. Jeg skal ringe forsikringselskapet i morgen tidlig. Drar på ettermiddagen.. Takk for tips om å gjøre om enkeltforsikring til familie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...