oppned Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg skal reise i morgen til utlandet med min 5 uker gamle baby. Hvordan fungerer det med reiseforsikring? Er barnet automatisk forsikret gjennom min? Må jeg kjøpe egen for henne?
Gjest Kira06 Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Hehe, du høres ut som meg i den verste "ammetåken".....! Kommer på sånne ting rett før man skal reise. Ta en tlf til forsikringsselskapet ditt du, så er du på den sikre siden:)
engajente Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Det kommer helt ann på hvordan forsikring du har. Sjekk nettsidene til det selskapet du har, evt vilkårene hvis du har de liggende
abella Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 I de aller, aller fleste tilfellene er barna forsikret gjennom reiseforsikringen til foreldrene, men du burde jo sjekke for sikkerhets skyld.
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Straks man er mer enn én person i familien lønner det seg å ha en familie-reiseforsikring. Om du og partner allerede har det, er ungen dekket også. Om du har individuell forsikring, er hun ikke dekket. I så fall vil du ved en kjapp telefon til forsikringsselskapet kunne få endret forsikringen du har fra å gjelde enkeltperson til å gjelde familie, og så får du en tilleggsregning i posten om en stund.
oppned Skrevet 7. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2010 Haha:) Ja, ammetåka deluxe + kolikkbarn så det går i ett her. Jeg skal ringe forsikringselskapet i morgen tidlig. Drar på ettermiddagen.. Takk for tips om å gjøre om enkeltforsikring til familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå