Gå til innhold

Er dere lykkelige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er det som gjør at der er lykkelig?

Ellers går dere stadig rundt å ønsker at situasjonen deres skulle vært anderledes?

Og hvordan skulle du da ønsket at livet ditt var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet ditt fikk meg til å tenke etter, og jo jeg kan si at jeg er lykkelig nå. Hadde du spurt meg for noen mnd siden, så tror jeg ikke svaret hadde vært det samme:) Vi har hatt en skikkelig kjip spedbarnstid med kolikk og null søvn i mange mnd, og jeg trodde jeg skulle gå på veggen. Men nå har frøkna blitt litt større, hun har startet i bhg og jeg har begynte å jobbe 50%. Med dette har vi fått tilbake en normal rytme i livet vårt, og jeg får mer overskudd til datteren vår når jeg har vært noen timer på jobb.

Så ja, jeg er lykkelig!

Skrevet

Jeg er kjempelykkelig!

Fortsatt forelsket i kjæresten min som jeg har vært sammen med i 7 år, har verdens beste lille sønn som skal feire 2 årsdag i morgen, har en til på vei, og har en familie som er her for meg når jeg trenger dem. Sleng inn en lottogevinst og livet mitt hadde vært perfekt :P

Skrevet

Det er et spørsmål jeg også har stillt meg flere ganger i det siste..

Syns det er vansklig å svare på. Jeg føler jeg har all grund til å være lykklig og jeg burde være det. Men hvorfor føles allt bare ut som et strev?

Føler at jeg sitter fast og ikke kommer meg noen vei. Min situasjon er nå at jeg er aleine med to barn på 2år og en på 2 mnd. Jeg ser virkelig frem til jeg får mann og hus.. jeg vil ha stabilitet rett og slett. Jeg tror det er derfor jeg ikke klarer å nyte den tiden som er nå :/

Skrevet

Jeg har all grunn til å være lykkelig, men er ikke det for tiden nei. Har nok mye å gjøre med en jobb som jeg hater og en mann som jeg krangler MYE med.

Skrevet

Ja jeg er lykkelig, men det er fortsatt mye jeg kunne ønske var annerledes! Jeg mener at man kan være lykkelig selv om man ikke har det perfekte liv.

Det jeg ville forandret er; At huset ble i bedre stand, at gubben blir mindre egoistisk og at sønnen vår blir frisk!

Men det som gjør meg lykkelig er kjærligheten mellom meg, samboeren, barna våres og familie og venner!!

Skrevet

INGEN er alltid lykkelig. Går man og grubler på om man er lykkelig blir man ulykkelig, det er jeg sikker på. Lykke kommer i små doser. Sjokolade, vinglass, unge som smiler til deg, lønningsdag osv...ta lykken som den kommer når den gjør det. Da får man et fint liv.:)

Skrevet

Jeg har en ektemann jeg elsker, venter barn nr 2 som vi gleder oss til skal komme. Vi har "ræva full av gjeld, stasjonsvogn og hund"

Jeg har venner og folk som betyr mye for meg rundt meg. Jeg er veldig engasjert i mine yrkesretninger. Har en hektisk hverdag og trives godt med det :D Så ja jeg er lykkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...