Gå til innhold

I går møtte jeg en kjendis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

wohooo....

Selveste Blomstre :)

Hva var det forresten du hadde i glasset ditt?

Håper du hadde en fin tur tilbake...du er kanskje kommet vel hjem igjen...

Nåja vi snakkes snart igjen...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha... Det var jo jeg som møtte en kjendis! :-)

Jeg var jo på seminar og var tom referent, så da har man bare vann i glasset (samt en bøtte med kaffe). Men senere ble det annledning til både god mat og god drikke.

Jeg var litt bekymret for om marsipanen skulle bli tatt for plastisk sprengstoff i sikkerhetskontrollen... men det gikk fin, fint.

Tommel opp for nytt nick!

:-)

Gjest amandine
Skrevet

Jasså? Heldiggriser ute og lufter seg? Kjenner jeg ble litt misunnelig.. Her er trass og snø, men jeg har da kaffe, jeg også! Godt med nytt nick, sikkert!

Skrevet

Hm... hvorfor vises ikke det andre innlegget mitt... hjelper det å legge inn et til mon tro, eller har det forsvunnet i intet?...

Skrevet

Sikkert vann i glasset ja... et innlegg som forsvinner....?

hihi

Huff jeg har fraktet tylose en gang gjennom tollen og det er helt hvitt pulver.... i kilospakker haha....

Det gikk også greit ;)

Nå amandine det er bare blomstre som har vært på vift...jeg fikk akkurat luftet meg i noen timer...

Mammakvelden jeg har planlagt i 2 måneder neste uke spøker det også for... gubben sin nye jobb må prioriteres....

SUKK....

Skrevet

Jepp, innlegg som forsvinner, eller er usynlige. På skravlesiden så står det at dette hovedinnleget har x antall svar, hvis du teller svarene her så er det bare x-1... Eller foresten kanskje det er slettet av moderator, jeg drev jo tross alt med fremsnakking i det innlegget!

Sympati for mammakvelder som må avlyses, det burde vært forbudt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...