Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg og poden vekket pappaen med kaffe og bolle på senga i dag og gratulerte han med farsdagen. Han spiste bolla mens han mumlet at det var hyggelig, og han håpet på gjentagelse neste helg når det egentlig er farsdag....
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Hehe, farsdag er neste helg ja.. Er alltid 2. søndag i november Men koseli å få frokost på senga uansett da, hehe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Hehehe Heldig han som får to farsdagsfeiringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå