Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Er i utlandet og jenta mi er supertett. Hjelper ikke med saltvannsspray. Noen som vet om hvor skadelig det kan være å bruke nesespray for voksne til henne?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Nei, det hadde jeg ikke gjort (og jeg er ikke fanatisk, bare så det er sagt...)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Nei,det bør du ikke. Derimot kan du nok ta litt voksen nesespray i saltvann og dryppe det i nesen hennes. Pass på at det er mest saltvann. Så får du se om du får tak i barnenesespray imorgen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 det kan faktisk være farlig, så det bør du ikke gjøre. Men bland det evt med endel saltvann som blir sagt tidligere her...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 var nok det jeg tenkte ja. takk for forslag får prøve på det hvis det blir enda mer krise. HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Barn under 2år bør ikke ha nesespray i det hele tatt fordi det er tilfeller der selv nesespray beregnet for barn under 2år har gjort stor skade, så jeg ville hvertfall ikke brukt en for voksne. Hell på med så mye saltvann du klarer og hev senga i hodeenden.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 ja har tenkt på å heve hodeenden. eneste er at hun ligger som en makk hver natt. hver gang jeg er inne å ser til henne så ligger hun andre veien i senga. får heller blande ut med saltvann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå