Verbena Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Klarer ikke å bestemme meg her altså. Greia er at jeg og faren til ungene bor ikke sammen og siden han aldri brydde seg om sånne dager så fikk han aldri noen farsdagsgaver. Og jeg fikk heler aldri noen morsdagsgaver mens vi bodde sammen. Så han føler jeg ikke at det er noen vits i å ordne noe til. Ungene ser han også veldig sjeldent, så jeg har vel egentlig bestemt meg for å passe på at de ringer han på bursdagen hans + ordne julegave til han fra de frem til de er store nok til å ordne alt selv. MEN... Jeg har ny samboer. Som er helt fantastisk. Stiller opp for ungene som en sikkelig pappa og er alltid der for de. Ungene har til å med kommentert at det er som at det er han som er den ordentlige pappan. Og jeg fikk en oppmerksomhet til morsdagen som han og ungene hadde ordnet. Så nå sitter jeg her å vingler, i det ene øyeblikket har jeg bestemt meg for å ordne noe til han og i det neste så tenker jeg at jeg ikke skal... Hva ville DU gjort?!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 barna har bare en far, og selv om du har ny mann. Farsdag trenger ikke gaver, nok med en tegning fra barna.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Har ikke lagt så mye i det. Far her i huset syns farsdag er no tull. Og liten er ikke stor nok ennå til å skjønne noe av det.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Stefar er ikke far til barnet uansett. De har en far.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Uansett hvor god stefar han er, så har barna kun en far. At stetar tar med barna og orner en gave til deres mor, kan egentlig ikke sammenliknes. Du er deres mor og barna er for små til å fixe noe selv. Han tar derfor et flott ansvar, men blir ikke mer far av den grunn. Hvorfor ikke ordne et kort eller tegning fra barna til deres virkelige far. Hvis barna vil lage kort til stefar også, så kan de jo da gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Hva med en "takk for alt du er for oss" gave ? Gjør som du/dere føler for, er ikke viktig hva de her inne synes. Selv har jeg en stefar, har ikke hatt kontakt med min biologiske far siden jeg var ett år gammel. Jeg har alltid gitt gave til min stefar, han har vært mer far for meg hele livet i mitt hjerte.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Enig med anonym 21.27. Hun sier det så bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå