Gå til innhold

Singsang. Noen med erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe den serien til datteren min på 8 måneder til jul.

Er det noen som har erfaringer? Positivt eller negativt?

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det disse kortene med bildet på den ene siden og sang på den andre?

har to av denne serien,veldig populær med litt eldre barn,rundt 1,5 til 4 år.

du kan jo alltids kjøpe det,hun blir jo eldre:)

Skrevet

Regner med at du mener sangkortene derfra? De har vel kort med regler etc også, så vidt jeg husker.

Jeg kjøpte sånne kort til jenta mi. Husker ikke hvor gammel hun var- 2 år kanskje? Fine kort, men litt dyre. De jeg kjøpte, var ikke laminert, og fikk fort stygge bretter. Jeg tror dette er forbedret nå. Men jenta mi ble glad i kortene, og vi sang en del av sangene der. Vi lekte litt med kortene, trakk kort, skulle gjette hvilken sang det var etc.

Skrevet

Det er alle pakkene med sangkort og den ene med rim og regler som jeg har planer om å kjøpe! Skal nok litt til for at kortene ikke blir stygge hvis barna får leke med dem tenker jeg :-)

Noen fler med erfaringer?

Hi

Skrevet

Her har de vært utrolig populære!

Kjøpte de til eldstesønnen til jul i fjor, da var han halvannet år. Stor suksess fra første dag, og de er fortsatt fremme nesten daglig.

De bruker de også i barnehagen vet jeg.

For våre to gutter har de i alle fall vært meget vellykket :)

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe dem. Hun er nok litt liten enda til å skjønne noe av tegningene, men hun er veldig glad i å bli sunget for. En stor sangbok pluss vesla på fanget samtidig er ikke så veldig praktisk :-P

Hi

Skrevet

Dytter en siste gang jeg.

Veldig fornøyd med de svarene jeg har fått, men alltid greit med flere erfaringer :-)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...