Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Samboeren min var sm hele fjor. Begynte i jobb igjen 7.juli i år. Han er nå svært dårlig igjen. :-( Går vel sannsynligvis over på rehab penger?? Må vi da regne med behandlingstid på dette så vi risikerer å stå uten penger en stund? Noen som vet dette?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 han må være 100% firskmeldt i minst 26 uker for å tjene opp ny sykepengerett. Rehab finne ikke lenger. Hvis han blir sykmeldt igjen uten å ha tjent opp ny sykepengerett, må han søke AAP med en gang han ikke er arbeidsfør lenger. Husk også at AAP ikke gis for kortvarig fravær, men kiun ved sykdom hvor arbeidsuførheten antas å ha "en viss varighet"
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Hva gjør de som muligens blir borte i 2 mnd da, altså ikke "lenge nok"?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Lever på partneren, oppsparte midler eller sosialen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå