Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 ..få sønnen min til å tørre å leke mer på lekeplassen når det er barn han ikke kjenner? Han er ingen søsken eller fettere/kusiner, og er ikke vant til tøff lek med andre barn fra han var helt liten.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Hvor gammel er han? Går han i bhg? Er han veldig sjenert? Tenkte litt at bhg kan hjelpe litt, eller så er ppt å anbefale på det varmeste. Gutten min var sjenert sto bare å så på de andre gutta. Fikk inn ppt for 2 mnd siden, allerede nå leker han som bare det med gutta.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Han går i barnehage, og er ikke noe sjernert der (han kjenner barna), men på steder med fremmede barn blir han litt redd. Er ikke redd for voksne, men bare barn. Hva tror du?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Har en på fire som er likedan. Han er ikke sånn i barnehagen men å få han til å leke på en lekeplass med fremmede barn er et mareritt. Så her smører jeg meg bare med tålmodighet og prøver å tøye grensene hans litt og litt for hver gang vi er i slike situasjoner. Det betyr også at jeg ofte må bli med på lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå