Gå til innhold

matvrak og ppilleslutt


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Har nylig slutta på ppillen og har jo fått så enormt med matlyst!! Mat og godteri og frukt - alt går ned! Trodde det var ppillene som kunne gi matlyst jeg og ikke omvendt... Hvis ikke er det en liten luring som har lyst til å bli født inn i familien vår ;) men det tror jeg ærlig talt ikke skjer helt enda.

 

Slutta på ppillen fordi jeg har slitt med blødninger i tide og utide, samt null sexlyst, grettent humør, osv.... Så da fant vi ut at vi bare gav oss med pillen og så får nr 2 komme når han/hun vil.. Men, ikke aktivt prøvere altså!

 

men litt spennde.. og veldig skummelt - jeg hadde jo tenkt å vente med nr 2 jeg..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Høres ut som dere har en spennende tid foran dere!

 

Meeeen, om dere ikke er klare for nummer to enda, så er det jo andre prevensjonsmidler å bruke da..? Snakk med legen din. Men på innlegget ditt hørtes det jo ut som du er litt klar da. Synes det er blitt så poppis å ha ca to år mellom barna nå. Du er nok bitt av basillen du også :) Tjihi, du får ha lykke til, så venter jeg på Hurra-rop fra deg også snart.

 

Flere julimammaer som hiver seg på bølgen nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi hadde jo tenkt å begynne prøvingen rundt forsommeren 2011, så orker ikke styre med annen prevensjon når det bare er snakk om noen måneder;)

 

Og så er jeg litt sånn at jeg tenker at jeg vil bli "ferdig med det", siden vi bare tenker oss to barn. Da vil vi ikke ha altfor stor aldersforskjell mellom de..

 

Men uansett veldig spennende;) grugleder meg litt altså;) savner ikke graviditeten, men har store planer om at jeg skal slappe av og nyte hele permisjonstiden mye mer enn jeg gjorde med førstemann;) tror jeg kommer til å ha mye mer roen nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta her og. Ble et hormontroll uten like og fikk kviser værre enn i tenårene av å gå på cerazette. De verste ppillene jeg har prøvd (av de to jeg har prøvd hehe). Eneste positive var ingen mens :-)

 

Men som du 'jeg og gullet' så har vi ikke giddet å stresse med alternativ prevensjon da vi ønsker oss en nummer 2 etterhvert. Brukte nå 1 år på å få til nr 1, så regner ikke med det skjer noe med det første. Og om det gjør det så er h*n hjertelig velkommen (selv om jeg er litt skremt av tanken på å ha dem såpass tett)

 

Men ingen endring i matlysten her da. Men jeg har jo vært ganske glupsk helt siden knerten ble født da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...