mammantildesireè Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hei! Jeg håper noen av dere kan hjelpe meg, for jeg sliter med å finne ut hvor langt jeg er på vei.. Jeg hadde siste mens (uregelmessig når den først kom) den 20. september, og den kom ikke 20. oktober, og jeg tok en test på torsdag som viste seg å være positiv. Jeg klarer ikke å lese av sånne kalkulatorer, så håper noen av dere der ute kan gi meg svar. Jeg ligger rett ut og spyr og er så kvalm at fy... Nå husker jeg hvorfor jeg bare skulle ha ETT barn Hehe..
SuperMoM <3 Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Om første dag av siste mens var 20. September så er du 6+6 på vei i dag. Og da har du termin 29.juni
mammantildesireè Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 Tusen takk for svar..
juliogjuleprinsesse Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 gratulerer så mye Jeg ser du har fått et godt svar, men tenkte bare jeg skulle gi deg link til en side som jeg har brukt. Om den stemmer det aner jeg jo ikke, men jeg sliter også veldig med de der utregningsgreiene Husker fra sist svangrskap at jeg fikk en drøss med forklaringer og lettvinte huskeregler, men her sitter jeg da, like lost som sist http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/
SuperMoM <3 Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Er babyverden sin jeg også bruker Og for å være sikker (når det gjelder min egen termin) ,så har jeg telt ned fra terminen for å være sikker på at jeg har riktig uke og dag Det er pga det er så mange sider som viser feil,men babyverden,legen og min egen utregning sier det samme:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå