Gå til innhold

Flere med barn av samme kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det greit? Eller savner dere å ha ett av hver?

Jeg har tre av samme og må innrømme at det "plager" meg litt!

Har alltid ønsket meg tre barn og såg da liksom for meg at det skulle være litt blanda.. enten to gutter og en jente el omvendt..

Men enda altså opp med 3 av samme! Vil ikke ha flere enn tre barn, så det å prøve en siste gang er uaktuelt! Og hadde jeg likevel blitt gravid er oddsene for at det blir samme den gangen og meget stooor!

Vet jo innerst inne det er tåpelig av meg å tenke sånn, og at jeg heller bør være glad for å ha fått 3 friske sunne barn....

Men så er det nå en gang bare sånn at dette "plager" meg litt da... :(

Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde to gutter før jeg fikk en jente og vi er tre jenter i søskenflokken min. Jeg kan helt ærlig talt si at jeg syns det er litt flott med en søskenflokk av samme kjønn. Hadde sett for meg at vi skulle få en tredje gutt også, og hadde ingen problemer med det, som sagt så syns jeg det er flott. Men nå har vi to gutter og ei jente, og da tenker jeg at det hadde vært fint med en liten søster til.

Man har jo de følelsene man har og kan ikke styre dem, håper bare at du slår deg til ro med de du har og ser alle de positive tingene med å være tre av samme kjønn, og det å være mor til tre av samme kjønn :)

Skrevet

Jeg har bare to da....to flotte gutter.

Får ofte spørsmål om vi ikke skal få et tredje barn - må jo få en jente også vett du. Men, nei da, vi savner ikke jenta i det hele tatt.

Sats på litt blandet barnebarn du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...