Gå til innhold

Kraftig blødning i 7.mnd. Hva kan dette skyldes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vedkommende er fraktet til sykehus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morkakeløsning mulignes. fødsel.

Skrevet

Et veldig godartet alternativ er at man kan ha hatt en blodansamling i livmor som kommer ut, uten at det påvirker fosteret i det hele. Sprukne blodkar forekommer også.

På den skumlere siden kan det være morkakeløsning. Da snakker man katastrofekeisersnitt.

Mellom ytterpunktene finnes det sikkert en del andre muligheter også.

Skrevet

Jeg ser det er kommet et var her, men jeg kan ikke se innlegget... Noen som vet hvorfor?

HI

Skrevet

Er det farlig for begge? Eller "bare" for mor eller baby?

HI

Skrevet

Begge i noen grad, men absolutt farligst for barnet. Dersom morkaken løsner helt bør man være minutter fra operasjonsrommet for at barnet skal overleve, men ofte er det snakk om en delvis løsning og da kan man ha bedre tid på seg.

Skrevet

Jeg fikk kraftig blødning i 8 mnd, kom meg på sykehuset rimelig kjapt, men tok ikke ks før 3,5 timer senere. Hadde to stooore hematomer. Morkakeløsning. Heldigvis kan navlestrengen ha masse mat så den gir næring til fosteret. Gikk veldig greit, men synes de var trege med å foreta vurderingen, det var tydelig at babyen skulle ut.

Var ikke så veldig hyggelig opplevelse... Men fikk en velskapt baby :)

Skrevet

Godt å høre at det gikk så bra i deres situasjon :)

Litt bekymret for mor og barn her ser du... Ho hadde kraftig blødning i 2.mnd også, i tillegg har hun mistet 2 stk, og hatt falske rier i 6.mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...