Gå til innhold

Har dere handlet inn mye?


ungmortil3

Anbefalte innlegg

Jeg merker selv at skuldrene senkes et hakk for hvert innkjøp jeg kan krysse av på listen :). Gleder meg mest av alt til å få vognen i hus. Men er ferdig med det aller, aller meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste vi mangler er sengetøy til vogna og senga. Så er absolutt i rute ja. Så nå kan vi kose oss mens vi venter på lillejenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn bilsete, vogn, dyne og noen klær :) venter på januar salget hvis jeg klarer å vente så lenge :P kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vel ikke å vente så lenge med å handle resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt et store fra sist, og visste ikke kjønn så vogn, sengetøy osv er nøytralt.

 

Har kjøpt litt klær, dvs ca 4 bodyer, 3 strømpebukser, en selebukse, en sparkebukse, et par sokker, lue i 50/56. Bare så jeg har det mest grunnleggende. Tenkte meg en tur på januarsalg :))))) Bare jeg har fått visst rett farge da. Man vet jo aldri.

 

Må ha et helseteppe... og et par pysjer. De jeg har fra sist er utvasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestillt vogn som skal hantes i januar, vogge står hos mamma.. litt tøy et par bodyer og litt sånn... og ull lue... ikke kjøpt så mye ennå men skal vel få gjort litt snart må få til stelle benk på badet og litt sånn... men har ikke stressa veldig men noe egentlig.. kanskje litt sent ute.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke kjøpt så mye som en sokk en gang ... IIIIK!

Har noe etter forrige man heldigvis, men denne gangen klarer jeg liksom ikke å komme i gang.

Må ha søskenvogn og ny bag til den single vognen men det er akkurat som om jeg kvir meg for å begynne :(

Noen fler som har det sånn?

 

Stresser vel rundt som bare fy de siste 3 ukene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ein del klær. vogn, seng, stellebord, bilstol skal jeg få av søsteren min. Samboeren har kjøpt ein haug med bleier så me er godt i rute me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har bilstol, vogn, badebalje, stellebrett, tripp-trapp stol med babysete, babycall, ammepute og vogge.

 

Venter med klær og tepper til etter jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...