Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Etter graviditeten ja... Har prøvd å trene bekkenmusklene, men tydeligvis ikke nok? Blir Tena-dame jeg nå da? Det er bare skvetting, men huff Forsvinner det om jeg trener bekkemmusklene mer? Irriterende og ekkelt, føler jeg går rundt og lukter tiss
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Tren opp bekkenbunnmuskler (tar litt tid, her må du ha tålmodighet). Har du samme problem 3 måneder senere burde du kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Knip! Masse! Det fungerer virkelig, og du merker forskjellen ganske fort! Hvis du ikke gjør det, bør du kontakte legen. Og Tena er ingen skam i mellomtiden
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Kjenner meg igjen. Et år siden fødselen. Føler jeg kniper og kniper, men sikkert ikke nok da, eller kanskje ikke riktig. Tett er det hvertfall ikke. Jeg er kjempeglad i løpe, men det kan jeg ikke gjøre. Går bare gærnt. Så det er kjempekjipt.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå