Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Kalendergave til mannen??? Den var ny. 24 pils? Jeg har problemet med å finne kalendergaver til 3 unger, fra 7 til ett år. Lurer faktisk på å slå sammen og la de få gave tredjehver dag. Ellers blir det jo 72 gaver... Det er sinnsykt! Tips mottas.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Mannen: Sokker, boxere, favorittsjokoladen, Pondus, Kollektivet, Eon, cd, dvd (Feks Top Gear, American Chopper), pocketbøker, flaxlodd. Gutter på 11 vet jeg ingenting om :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 til 16.56 kjøp et stort pusslespill og la dem få noen brikker hver, hver dag. Til HI, synes en ølkasse var fin, finner sikkert 24 forskjellige flasker. Ellers får du lage 24 små kort med positive ting om mannen. Til en 11 åring.... sjokolade,10,- , gavekort på kakao,kino ol
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Mannen: -sokker, -sjokolade, -øl, -refleks, -lommelykt/hodelykt, -lue, -boxere, -ullundertøy, -deodurant, -parfyme, -hårgele/voks, -tannbørste, -julepynt til å henge på treet, -massasje, -kinobillett, -DVD film, -musikk, -hansker, -andre opplevelser, evt som dere kan gjøre sammen. Det jeg kom på i farten. Kommer jo ann på pris også. Laget til mannen i fjor, da sa jeg at det var en del av julegaven, så fikk han "store ting" i helgene, f.eks. ullundertøy og lue, som han trengte. Fikk også en juleskål m/ snop og pepperkaker til å ha på kontoret sitt, og gjerne øl på fredagene. Her i huset får alle ny tannbørste i kalenderen en dag, derfor fikk jo også mannen det den samme dagen. Og samme med julepynt, pappa får samme dag som barna 11 åringen: (kommer jo ann på om det er gutt eller jente) -Tannbørste -tannkrem -hårprodukter, evt hårpynt til jente -sokker -undertøy -julepynt (gjerne både til treet, og til å ha på rommet sitt) -refleks (skal gi refleksbånd til de eldste mine iår, da det ikke er like stas med refleksvest lenger...) -parfyme -badeskum (hvis dere har badekar) -sjokolade -tyggis -div. annet snop -penner -blyanter -viskelær -fargeblyanter -klistremerker -glitter/ glitterlim o.l (vi pakker julegavene i gråpapir og pynter dem, da bruker dem dette og klistremerker, og slike stjerner, hjerter og div, som man kan lime på) -lommelykt/hodelykt -kinobilett - penger på kontantkortet hvis h*n har mobil -hansker -lue -skjerf/buff Det var et jeg kom på i farten. Er vanskelig når dem begynner å bli eldre. Men synes det er greit at dem får litt praktiske ting også. Jeg prøver å holde de ganske rimelig, og blir det noe som er litt dyrere så får dem det i helgene. Har 120 pakker å kjøpe, men vurdere å gi til mannen i år også Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå