Gå til innhold

Besøk, har dere det ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer det aldri noen på besøk. Min familie bor 130 mil unna så dem er jo unnskyldt. Svigerfamilien bor 15 min. unna og kommer kun på besøk når vi inviterer dem og det blir gjerne til bursdager. SÅ dem kommer på besøk etter invitasjon 4-6 ganger i året. Vel, inn i mellom hender det seg at svigermor dukker opp for ca 30 min., og hun er en gang i blandt barnevakt men da stikker hun så fort vi har fått hælene over dørterskelen her.

Ellers er det faktisk vi som må besøke dem om vi skal se noe til dem.

Nå har jeg ikke tenkt til at vi skal dra på besøk til dem på en stund.

Venner kommer skjelden innom. Nå er det jo sånn at man lever et travelt liv med unger og aktiviteter, men inn i mellom hadde det vært koselig med besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det hos dere? Kommer familie og venner ofte innom?

(trykket sendknappen for tidlig)

Skrevet

ja egentlig. her er denne uken feks.

onsdag var vi på 2besøk, på torsdag hadde vi besøk, på fredag var vi på besøk, lørdag og søndag hadde vi besøk :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har stort sett besøk av naboen hver kveld :) Evnt er jeg hos henne. Ellers bor mamma rett borti gata, så der blir det jo endel. Har ei venninde som er veldig flink til å komme på besøk, går tur hit til meg.

Svigers bor 70 mil unna, sånn ca, så de er også unnskyldt :) Noen ganger er det veldig koselig, noen ganger veldig slitsomt :o)

Skrevet

Det går veldig i perioder.

Men vi har som oftest besøk/eller går på besøk en dag i helgen. I ukedagene blir det ikke så mye, hender vi inviterer på middag og lekebesøk, men det er så kort tid fra vi kommer hjem fra jobb og bhg til det er leggetid, så som regel har vi ikke besøk.

Skrevet

Nei, syns det er veldig knapt med tid på kvelden. Vi rekker såvidt komme hjem leke litt og lage middag og så legger barna seg. Vi spiser middag i 18tiden.

Familie kommer av og til, men de liker bedre at vi kommer til dem, så det rekker vi ikke på hverdager. Og med 4 sett besteforeldre, så orker vi ikke så ofte. Vi ønsker ikke at alle helger bare skal gå til besteforeldrebesøk.

Skrevet

Nei, det er ikke så ofte egentlig. Oftere at vi drar bort på besøk til andre, men det er mest i helgen.

Skrevet

Ja, ofte besøk av venner eller familie! Søsteren min har vært innom fredag, lørdag og søndag! Lillesøster var barnevakt i går!

Vi liker å invitere venner på middag, men vi kommer oss ikke så mye ut av huset selv da, hehe

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt besøk oftere.

Min familie bor veldig langt unna så de kommer ikke ofte.

Svigerfamilien bor veldig nært, men kommer sjelden.

Stort sett bare når vi tar initiativet..

Skrevet

Det varierer veldig!

Min familie bor 100mil unna, så de er hit 1-2ganger i året om det ikke er noe veldig spesielt. Får besøk av søsknene mine om 1,5uke faktisk, gleder oss. Foreldrene mine har gård så de kommer ikke fra så ofte som de skulle ønske. Vi drar til de minst 2ganger i året. Og da blir vi i minst 1uke. Nå er ungene så store at de kan reise alene, så da kommer nok de til å reise et par ganger ekstra.

Svigers bor bare 5minutter unna å de ser vi værtfall en gang annen hver uke. De er innom her eller vi drar til de. Blir stortsett vi som drar til de siden de bor i skogen å det er så herlig å være ute der. Trenger ikke å invitere de for at de skal komme, heldigvis.

Kompisene til ungene er innom støtt og stadig! Vennene våre varierer litt. Vi er vel hos noen eller har besøk av noen ca hver 3.uke. Om man ser bort fra en kompis av oss som nesten bor her tiltider =P

Jeg trives med å ha folk i huset, så jeg skulle gjerne sett at det var flere her!

Skrevet

Før var det sjeldent, men etter at vi flyttet nær familie igjen så er det ofte. Minst 1 besøk i uken, ofte 2-3, eller vi går i besøk. Synes det er helt herlig med mye besøk da jeg egentlig er ganske sosial av meg har jeg innsett ;-) Kjedelig at du har det slik da. Kanskje du kan invitere venner litt oftere, er jo ofte bare en invitasjon som må til. Komme seg i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...