Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Lyst å bli kjent med andre mødre der du bor ? Join mammas venninneklubb på facebook :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Voldsomt aktivitetsnivå på den gruppa, hehe! Tror jeg står over. Har nok venninner og en venninneklubb på nett virker som rimelige dølle greier. Sikkert ok om man er Viggo-Vennløs...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 15:23 Den kommentaren om Viggo-Venneløs kunne du spart deg. Er enig i at jeg heller ikke har noe behov for det, men det er nok mange som føler seg ensomme i hverdagen. Eller som kanskje bor langt unna familie og venner pga ting som jobb. Så synes rett og slett det var stygt sagt!
Bustehue Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jeg er nok litt Viggo, og mangler venner, så jeg melder meg inn jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Jeg er absolutt ingen Viggo-venneløs, men er med i venninneklubben alikevell.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Da er jeg med også. Noen fra Harstad her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå