Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Dere som har menn som behandler dere med den respekten dere fortjener er utrolig heldig... Har en samboer som tar meg forgitt, og som har null respekt for meg og mine følelser... Jeg føler jeg bare må gå fra han, for jeg får dårligere og dårligere selvtillit for hver dag som går... Vi har hatt en time hos familieterapaut for å se om vi kan rette på dette, men jeg har mista troa. Syt og klag ja.. Men følte bare for å minne dere på hva dere har...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Jeg er veldig klar over hvor heldig jeg er Men du kan jo bare dra! Hvorfor blir du? Det finnes et hav av snille, generøse, omtenksomme, kjærlige, morsomme og fantastiske menn der ute. De er ikke alltid like lett å få øye på som bad boysa, men de er der. Tro meg
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Trenger ikke noen til å minne meg på hvor godt jeg har det. Det handler om å ta ansvar for egne valg, og har du valgt en gjøk, får du gjøre det beste ut av gjøkeredet ditt. Ikke syte og klage til gud og hvermann.
TrueHæppiness Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Hva i all verden er det du sier 14:46?? Hvorfor svarer du på den måte, jeg forstår ikke hva hensikten er.. Kanskje du er en av de som klatrer på andre for å komme deg opp og frem, ikke vet jeg, men synes ikke slik nedlatende svar passer seg. Jeg er utrolig heldig og funnet dem mannen jeg vil dele livet mitt med, jeg deler min drøm med han. Meen noen ganger kan det være fint å bli minnet på hva en har. Tror vi alle kan glemme det innimellom... Håper det ordner seg for deg HI
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Kort og godt jeg er jeg møkk lei av syteinnleggene her inne. Folk øser ut av seg eder og galle, istedet for å GJØRE noe med situasjonen sin. Og å få sympati i bøtter og spann fra gjengen her inne, bidrar bare til at de blir værende i en uholdbar situasjon. Syteinnlegget og påfølgende sympatierklæringer fungerer som en brannslukker, HI føler seg litt bedre, fortsetter i et usunt forhold, og etter en stund kommer et nytt syteinnlegg, hvorpå situasjonen etter all sannsynlighet har forverret seg. Den sirkelen akter ikke jeg å bidra til. Folk må tåle å høre sannheten, grave frem ryggraden sin og ta ansvar for sin egen lykke.
TrueHæppiness Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Jo, jeg er for så vidt enig i at hos flere bør situasjonen endres, noe de bare kan gjøre selv. Men kanskje endel av de som er her inne ikke har så mange andre og snakke med rundt seg? Hva vet vel jeg...jeg synes bare at det går ann (om en må svare på innlegg) å svare på en høflig måte.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Uhøflig svar ville vært å be vedkommende skjerpe seg og slutte å være en drittunge. Et høflig svar er å si face the facts, dette livet har du valgt selv, og kun du kan gjøre endringer.
TrueHæppiness Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 men gøk, gjøkerede, syke og klage til gud og hver en mann... Ikke høflig i min verden..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Tja, med en slik atferd 14:46, håper du en dag står både med hue og ræva i postkassa og da lærer deg å ha litt med sympati med de som ikke har det fullt så greit som deg. Du må huske på at lykken er uansett VELDIG skjør.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 14.46, siden du føler HI's oppfordring ikke er relevant for deg, er det interessant at du svarer med slik glød. Du kunne oversett innlegget og fortsatt med ditt, men valgte å gi et ufint svar som er helt overflødig. Du har det godt, sier du, men jeg tror de fleste er enige om at folk som har det godt, sprer glede. De har ikke behov for å bjeffe kvasse kommentarer for å såre folk. Ergo er du en løgner og har det dass. Haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå