drømme_mamma er gravid Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 jeg har titta en del på TFK, og liker den. noen erfaringer med andre vogner med stor bag? helst trehjulinger...
ak... Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 simo har vel de største baggene, men hvis du er ute etter 3hjuling blir det feil.... jeg ville ikke hatt simo..
Gjest JuniGull2010 Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Vi har simo kombi. Baggen er lang, men jeg syns den er smal. Har ikke erfaring med andre vogner. Jeg er fornøyd med denne, men den er litt tung og tar stor plass i bilen.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jenta mi på 9 og en halv mnd ligger fortsatt fint i simobaggen. hun er stor også men baggen er enda mer enn stor nok. som regel så må man slutte med bag lenge før de blir så store som min jente, men hun er av den dovne sorten så hun trives fortsatt bra i baggen
togutter-08og10 Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 TFK har den største bagen om du vil ha 3 hjul. Den er 82 cm innvendig og ganske bred. Easy Walker har også stor bag. Den er 80 cm innvendig målt. De andre 3 hjulingene er rundt 75 cm. Litt avhengig av når babyen kommer da hvor stor bag du trenger. En vinterbaby trenger ikke så stor bag da den er så lten mens den bruker pose og til høsten vil han ikke ligge i bag uansett.
sjøsamen Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Vi har simo duo, og jeg angrer ikke et sekund på at vi valgte den. Det er jo ikke trehjuling da, men likevel er den supergod å trille, særlig nå som vinteren kommer. Sønnen vår brukte bagdelen til han var ca 7-8 mnd, og nå bruker han sittedelen. Den kan legges helt ned og han kan fint sove i den ute. Enkel å ta av og på, litt tung, men er ikke noe pes å bære delene hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå