Godjulsluttåpu.......... Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg har en bror som blir 20 år den 21 nov, å jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han... Er det noen som har noen forslag som ikke er alt for dyrt? Han er veldig gla i merkeklær da, men det er jo så sinnsykt dyrt da...
Verbena Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Hva med å ta deg en runde innom de merkebutikkene du har i området?! Vet at værtfall Moods i trondheim har et stativ/en liten vegg med nedsatte priser. Og det har nok de fleste andre merkebutikker også. Er bare å ta seg en tur å se hva man finner. Ellers så er jo sikkelige boksere aldri å forakte, f.eks bjørn borg eller isolid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå