Gå til innhold

HCG


Hege72

Anbefalte innlegg

Hei!

Har dere fått sjekket hcg nivået i blodet?

Jeg tok blodprøve når jeg var 3+6 og da var den på 50. Tok en ny blodprøve 4+2 og svaret venter jeg på, får det i morgen, mandag. Jeg håper det er riktig stigning! Hva er nivåene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke målt, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Jeg testet positivt på vanlig hjemmetest dagen etter ikm, og den var sterk og tydelig. Så da slår jeg meg til ro med det, tror jeg.

 

Hvorfor sjekker du hcg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket nivået for å se hvordan stigningen er. Man kan utifra stigningen få en formening om det er fare for abort eller at det blir et flott svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivået lå på 107. Det hadde doblet seg iløpet av 3 dager. Helt normalt. Så nå er det å vente på UL om 2 uker. Da er jeg 7+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hege :)

Var og tok en HCG prøve selv i dag, og venter spent på svaret :) Hadde en SA i oktober, så de ville ta en HCG nå med en gang for å se riktig stigning. Skal ta en ny en på mandag. Nå er jeg akk 4uker, så da bør jeg vel ha en HCG som tisvarer din siste prøve omtrent :) Synes selv det er veldig betryggende med HCG prøver, så man kan følger stigningen og at alt er normalt :) Regner også med en tidlig UL så er kjempe spent nå :)

Vi snakkes mere her inne Hege, og lykke til på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg får svaret i morgen, tok den ganske sent i dag, så mulig det ikke ligger noe svar hos legen før fredag. Skal holde deg opdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte legekontoret i dag, og de sa at svaret ikke lå fremme før mandag, og da skal jeg jo dit ta en ny en også. Skal huske å skrive ned HCG verdiene mine her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...